St. Lucia

17 augustus 2019 - St Lucia, Zuid-Afrika

Gezamenlijke Living Room in St. LuciaGezamenlijke eetkamer in St. LuciaGezamenlijke keuken in St. Lucia

Vanmorgen vertrokken richting St. Lucia. Dit was ongeveer 3 uurtjes rijden. Onderweg zijn we ook niet gestopt om ergens iets te zien of te doen. We waren allemaal toe aan even helemaal niks.  Veel kraampjes langs de weg gezien waar ze fruit verkopen, maar ook weer heel veel mensen die staan te liften. Koeien en geiten staan langs de weg te grazen of kinderen die vlak langs de snelweg lopen, best raar als je met 120 km/u voorbij rijdt.

Rond half 2 aangekomen bij ons appartement en een rondleiding gehad, WOW wat een prachtige locatie (weer). Aapjes lopen in de tuin, rondom het zwembad. Hertjes lopen achter ons huisje in het park. Maar ook de Nijlpaarden kunnen hier in de avond een wandelingetje maken. Niet alleen in het park, ook gewoon over straat. Ehhh, dat wordt niet lopend naar het eten toe, maar met de auto!

Auto geparkeerd in het centrum, na het uitstappen kwam er een groep Zulu’s aan die geweldige muziek op hun trommels maakten en een nog gewelderige dans er bij. Daar moeten we uiteraard foto’s en filmpjes van hebben. Daarna hop een etenstentje in, het was ondertussen 7 uur, dus de kids hadden honger. Bestellen ging snel, maar het krijgen wat minder! Na ruim een uur kwam eindelijk de pizza voor de kids er aan, zat er 1 verkeerde pizza bij. Carmen boos, want het duurde al zo lang voordat ze haar pizza kreeg, is het ook nog een verkeerde! Uiteindelijk de champignons er af gehaald en hebben Carmen en Ryan de juiste en de “verkeerde” pizza gedeeld. Gelukkig was hij toch te lekker om te laten liggen.

Morgen zit de dag ook alweer vol gepland, dus slaap lekker allemaal. Gr. Uit het mooie Afrika