Cape-Town (Kaapstad)

6 augustus 2019 - Tafelberg, Zuid-Afrika

Gisteravond rond 9 uur zijn we na een zeer goede vlucht geland. De kinderen vonden het geweldig om te vliegen en hebben zich 11 uur lang wel vermaakt met alle filmpjes en spelletjes aan boord. Wat een luxe is dat geworden vergeleken met 15 jaar geleden.

We hebben een hele rustige vlucht gehad, alleen bij het landen was er wat wind en regen. Terwijl mama haar ademhalingsoefeningen aan het doen was om niet misselijk te worden, zaten de kinderen te roepen “dit is leuk, het is net alsof je in een achtbaan zit, doe je handen om hoog” 😅

Vanmorgen is onze huurauto gebracht en we gaan nu eerst boodschappen doen, want iedereen heeft honger en het enige wat we hebben is water 💦

Het appartement is zeer luxe. 3 slaapkamers met 2 persoonbedden en allemaal een eigen douche en toilette. Aan de ene kant uitkijkend op de zee. Aan de andere kant op de tafelberg. Helaas is het mistig en regenachtig, waardoor je de tafelberg nu niet ziet.

Dikke kus van ons 5-jes!!!